torsdag 16 oktober 2008

Härligt o vakna tidigt! NOTT!!!

Blev väckt vid kvart över 5 av "chefen". Underbart!!! Hon sa att hon hade ont i öronen, men bara jag vakna babbla hon på som vanligt o verkar inte speciellt sjuk... Hade dock feber i går när hon la sig. Blir återigen en lÅÅÅÅÅng dag....
Hon blev så fin i håret i går!

Min kära man tog tåget söderöver idag för o titta på o troligtvis köpa en ny bil åt oss! Hoppas att den blir till belåtenhet!
I dag kommer en kompis hit o ska hjälpa mig få lillan o sova hela natten med hjälp av Anna Wahlgrens Sova-Hela-Nattenkur. Tror stenhårt på den, men de blir en jobbig natt då man ska va vaken.... Men jag tänker på resultatet o de e de som håller mig uppe just nu. Nu måste jag ta dagens första kopp te o en macka. Min mage ropar!

Inga kommentarer: